×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

گروه استان‌ها- جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه آماده همکاری با نیروی انتظامی برای اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای کاهش زنجیره کرونا است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان ظهر امروز با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان، محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، حمیدرضا رشیدی‌نژاد و در ارتباط ویدئو کنفرانس همزمان با فرمانداران سراسر استان در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.

محمدعلی نظری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: از فرمانداران استان درخواست داریم که بعد از جلسه ستاد استانی کرونا مصوبات این جلسه عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه لازم است تا قرارگاه شهرستانی طرح شهید سلیمانی در شهرستان‌ها برگزار شود گفت: سپاه آماده همکاری با نیروی انتظامی برای اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای کاهش زنجیره کرونا است.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه تعدادی نقاهتگاه پیش‌بینی شده که در صورت نیاز در اختیار کادر درمان برای بستری بیماران قرار بگیرد افزود: نیاز هست بازرسی استانداری رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات و سایر اماکن عمومی را بیشتر مورد توجه قرار دهد.

در این جلسه حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز با بیان اینکه بیش از یکسال است که در استان درگیر ویروس کرونا هستیم و این شرایط را تجربه کرده‌ایم اظهار داشت: جریان مذهبی دغدغه کرونا را دارند و تا کنون نشان دادند که پای کار هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه امنیتی کردن مسائل مذهبی به صلاح نیست و فرمانداران باید به این نکته توجه داشته باشند که با اقناع‌سازی می‌توان برنامه‌ها را محدود کرد گفت: راه حل همراه کردن مردم امنیتی نیست و فرمانداران باید به این نکته حساسیت داشته باشند.

سرهنگ علیرضا پریور رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمان نیز در این جلسه از نبود ایست و بازرسی در مبادی ورودی برخی شهرها خبر داد و اظهار داشت: قرار بوده از روز پنجشنبه محدودیت‌ها اجرایی شود اما برخی شهرستان‌ها هنوز ایست و بازرسی ندارند و اگر وضعیت اینگونه ادامه داشته باشد وضعیت رنگ‌بندی کرونایی در کرمان سیاه می‌شود.

در این جلسه یوسف جعفری رئیس اتاق اصناف استان کرمان با بیان اینکه اصناف مشکلات زیادی دارند اظهار داشت: تعطیلی کرونایی اصناف مشکلات زیادی برای آنها به دنبال خواهد داشت.

رئیس اتاق اصناف استان کرمان با اشاره به اینکه اصناف اقساط بانکی و چک دارند گفت: در شرایط فعلی نیاز است بانک‌ها با واحدهای صنفی همکاری بیشتری داشته باشند.

در این جلسه محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز بیان کرد: برگزاری مراسم ماه مبارک رمضان در شهرهای آبی به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی منعی ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه در شهرهای زرد برگزاری برنامه‌ها در فضای باز با حداکثر جمعیت ۵۰ نفر ابلاغ شده است گفت: ۱۵ شهرستان استان وضعیت نارنجی و قرمز دارند که در این شهرستان‌ها مراسم تجمعی ممنوعیت دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true