×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

جشن «زیر سایه خورشید» در آستانه ولادت امام هشتم علی‌بی موسی‌الرضا (ع) با حضور خادمان آستان رضوی در جوار مزار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی با حضور پرشور مردم برگزار شد.

کاروان زیر سایه خورشید در مزار «حاج‌قاسم»/خادم‌الرضا میزبان خادمان آستان رضوی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جشن «زیر سایه خورشید» چهارشنبه شب در آستانه ولادت امام هشتم علی‌بی موسی‌الرضا (ع) با حضور خادمان آستان رضوی در جوار مزار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی با حضور پرشور مردم برگزار شد، این آیین پرشور با اجرای شاعر آیینی صابر خراسانی، مدیحه‌سرایی یکی از خادمان رضوی و همچنین اجرای سرود فرمانده همراه بود.

حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری سخنران مراسم نیز با اشاره به تأسی شهدا به حدیث سلسله‌الذهب اظهار کرد: پیام اصلی و مهم این حدیث قدسی پناه بردن به خداوند در همه امور زندگی است همانطور که حاج‌قاسم و شهدا تنها پناهگاه  را برای همه ما در موضع استرس و اضطراب، خداوند معرفی کردند.

وی با اشاره به موقعیت‌های حاج‌قاسم سلیمانی و شهدا در دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم و … عنوان کرد: آنها چون پناهگاهشان خداوند بود همیشه آرام بودند و لبخند بر لب داشتند و امروز نیز جوانان باید با تاسی به شهدا برای رهایی از مشکلات به خداوند پناه ببرند.

حجت‌الاسلام ماندگاری با بیانکه شهدا آدرس سعادت راتنها در خدا می‌دیدند، بیان داشت: یکی دیگر از مشکلات امروز جامعه انحرافات است و ما آدرس را گم کردیم و باید  همه مسیرها را پیدا کرد که این راه را باید در شهدا پیدا کرد.

وی حاج‌قاسم سلیمانی را از معدود فرماندهانی برشمرد که با همه نیروها می‌توانست کار بکند، افزود: ما باید از مکتب اهل بیت (ع) و شاگردش حاج‌قاسم یاد بگیریم که بدی‌ها را با خوبی پاسخ دهیم.

ماندگاری با اشاره به شرایط کنونی کشور و اجرای طرح مهم اقتصادی توسط دولت خاطرنشان کرد: در این شرایط هم با قناعت مردم، کمک به مستضعفین و معرفی محتکران و گران‌فروشان باید کمک کرد تا ‌مشکلات حل شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true