×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

گروه استان‌ها – آیین تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین تکریم محمدرضا علیزاده مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و معارفه محسن روحی مدیر کل جدید صبح امروز با حضور سید محمد هاشمی معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان،  نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان استان کرمان برگزار شد.

محسن روحی مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این آیین با بیان اینکه امروز جهاد فرهنگ‌ و هنر در حوزه تولید محتوا است اظهار داشت: باید توانایی‌ها و ظرفیت‌ها بشناسیم و تلاش کنیم تا ظرفیت‌های موجود را ارتقا دهیم.

وی با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم که اشتباه نکنیم چرا که جبران اشتباهات کار سختی است گفت: از تمام کسانی که راهکارهایی برای کمک به ارتقای حوزه فرهنگ و هنر استان داشته باشند، استقبال می‌کنم.

مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به وجود پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی و هنری در استان بیان کرد: پروژه‌های ناتمامی داریم که باید تمام شوند.

محمدرضا علیزاده، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه استان کرمان، بیشترین هنرمند درجه یک را دارد اظهار داشت: این هنرمندان وجود اینکه جزو  بهترین‌ها هستند، دنبال مطالبه گری و کسب رتبه نیستند.

وی با بیان اینکه شانیت عرصه فرهنگ، بالاتر از اقتصاد و سیاست است گفت: تلاش کردم سپر بلای جامعه فرهنگی و هنری استان باشم و برای ایجاد فضای توام با آرامش و به دور از حاشیه‌، سیاست‌هایی را به کار بستم.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به حفظ جشنواره شعر رضوی و  جشنواره موسیقی نواحی در استان کرمان افزود: امسال پنج رویداد ملی در کرمان برگزار شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true