×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی به خبر تصویب استان شدن جنوب کرمان در هیات دولت واکنش نشان داد.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی روز ۱۶ تیرماه و در حاشیه سفر استاندار کرمان به شهرستان بم در جمع خبرنگاران گفت: نماینده‌ یکی از شهرستان های استان به شوخی یا جدی در خصوص استان شدن یکی از شهرستان، مطالبی رو مطرح کردند.
وی افزود: باید ظرفیت‌ها و نگرانی‌های مردم شرق استان هم دیده شود و به آنها توجه کنند. اگر توجه نکنند این موضوع اتفاق نخواهد افتاد یا اگر قرار باشد اتفاق رخ دهد برایشان بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

غضنفرآبادی خاطرنشان کرد: تا جایی که بنده اطلاع دارم تاکنون چنین بحثی مصوب نشده و اگر هم در دولت مصوب شده باشد باید در مجلس تصویب شود.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنده معتقدم شخص رئیس جمهور محترم قطعا به نگرانی‌های مردم شرق که هنوز داغ زلزله را به دل دارند توجه دارند و متوجه این هستند که دیگر نگرانی دیگری برای آنها ایجاد نشود.

به گزارش ایسنا، پیش از این نماینده سیرجان و بردسیر در سفر وزیر صمت به حوزه انتخابیه‌اش از مصوبه دولت برای تشکیل استانی با محوریت هفت شهرستان جنوبی خبر داد.

حسن پور گفته بود: با توجه به زیرساخت ها و همکاری و مشارکت مردم شهرستان سیرجان این منطقه باید تبدیل به استان شود نه جای دیگر؛ اما در مجلس شورای اسلامی مصوب شده که جیرفت استان شود در حالی که این منطقه باید ۳۰ سال پیش استان می شد. ما مخالف استان شدن جیرفت نیستیم اما توجیه خود را برای عدم استانی شدن سیرجان بیان کنید هرچند طرفدار کرمان بزرگ هستیم.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در خانه ملت نیز در این باره گفته بود: استان شدن جنوب هنوز راه درازی دارد و بایستی در ادامه مصوبه مجلس هم گرفته شود و امیدوارم نمایندگان محترم در حوزه‌های انتخابیه مختلف استان با تمرکز بر روی مزیت‌های حوزه انتخابیه خود از ایجاد تنش در استان جلوگیری کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true