×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: احداث کارخانه سرب و روی با جدیت در حال پیگیری است و با پیگیری‌هایی که در سطح وزارتخانه و استان کرمان صورت گرفته هیات‌های کارشناسی وزارت صمت معادن سرب و روی کوهبنان را بررسی کردند.

 حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: روز نهم ذی‌الحجه به‌عنوان روز عرفه است و مداومت بر دعا، طهارت ظاهری و باطنی و ذکر صلوات قبل و بعد از دعا سفارش شده است.

وی با تبریک عیدین قربان و غدیر و آغاز دهه ولایت و امامت ابراز داشت: بخشی از گوشت قربانی را در اختیار فقرا و نیازمندان قرار دهید و در روز عید غدیر اطعام کار ارزشمندی است که نسبت به آن تأکید شده است.

جاده ارتباطی کوهبنان به زرد اولویت راه و شهرسازی باشد

عفت شریعتی‌کوهبنانی نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی هم امروز در جمع مردم کوهبنان اظهار داشت: در آستانه دهه ولایت قرار داریم در حالی که سرنوشت جهان اسلام در روز عید غدیر رقم خورد، افتخار می‌کنیم که مردم ایران اسلامی رهروان راه ولایت و امامت هستند.

شریعتی‌کوهبنانی افزود: زنان ایران اسلامی پرچمدار حجاب و عفاف در جهان هستند که سرمایه‌ای ارزشمند است زنان ایران اسلامی همواره در پیروزی انقلاب، مقاومت در دوران دفاع مقدس و… نقش مهمی داشته و دارند.

وی ابراز داشت : باید بر مبنای جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی‌ها همراه با معرفت و بصیرت صورت گیرد زیرا این مهم می‌تواند در تحقق تمدن نوین اسلامی موثر باشد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم‌ کرمان سرمایه‌دار عظمت شهدا خصوصا سردار دل‌ها هستند سردار بزرگواری که نام مبارکش  شناسنامه ایرانی‌ها و کرمانی‌هاست در حالی که دشمنان هم به عظمت این شهید پی برده‌اند.

نماینده مردم‌زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش شود که هفته فرهنگی کوهبنان بررسی و تدوین شود تا شاخص‌های فرهنگی و تقویت بنیان‌های فرهنگی بر اساس ارزش‌های اسلامی و انقلابی تبیین شود که نسل جوان وظیفه‌اش را به‌خوبی انجام دهد.

شریعتی‌کوهبنانی یادآور شد: سامان‌دهی جاده ارتباطی کوهبنان به زرند که از سال ۹۲ شروع شده از اولویت‌های اصلی است در حالی که راه فعلی قبل از انقلاب برای تردد وسایل سنگین توسط شرکت زغال‌سنگ احداث شده البته پیگیری‌های فراوانی شده که جا دارد که اداره راه و شهرسازی استان اهتمام ویژه‌ای به این مهم داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: احداث کارخانه سرب و روی با جدیت در حال پیگیری است و با پیگیری‌هایی که در سطح وزارتخانه و استان کرمان صورت گرفته هیات‌های کارشناسی وزارت صمت معادن سرب و روی کوهبنان را بررسی کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true