×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

دبیر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: در وقایع اخیر برخی از رسانه‌ها که متعلق به اصلاحات بودند آتش‌بیار معرکه شدند و چشم بر جنایات و نقشه‌های شوم شیطان بزرگ بستند، با الفاظ اعتراض به جای اغتشاش، هیزمِ آتش دشمن شدند و جای جلاد با شهید را عوض کردند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مدتی است که اغتشاشات و بلواهای خیابانی جمع شده است، بسیاری از مردم همان روزهای اول با روشن شدن اصل ماجرا صف خود را جدا کردند و دست خود را در دست دشمن نگذاشتند، اغتشاش‌گران نیز رفته‌رفته متوجه شدند که کار به جایی نمی‌برند.

 ضعف سیستم آموزشی یا سیستم‌های اطلاع‌رسانی و یا شاید قدرت رسانه‌ای غرب در تخریب و فریب موجب شده که برخی از جوانان و نوجوانان در مسیری قرار بگیرند که راه و برنامه دشمن است.

 گاهی رسانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی داخلی هم خواسته یا ناخواسته بر همان طبل دشمن می‌کوبند، به نظر می‌رسد این موضوع نمی‌تواند چندان از روی ناآگاهی باشد.

یکی از فعالان سیاسی استان کرمان بر رسانه‌ها و فضای حاکم بر آنها تحلیلی داشته که در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان آن را بررسی کرده است.

مهدی محبان به موضع‌گیری مطبوعات داخلی پیرامون اغتشاشات اخیر کشور پرداخت و اظهار داشت: گروهی دست به افشاگری زدند و مردم را نسبت به کید دشمن آگاه کردند، گروهی بی‌توجه به رسالتی که داشتند سکوت کردند و گروهی هم که متعلق به جریان اصلاحات بودند آتش‌بیار معرکه شدند و چشم بر جنایات و نقشه‌های شوم شیطان بزرگ بستند.

 دبیر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان کرمان با بیان اینکه می‌توانیم برای این گروه از واژه قلم به مزد استفاده کنیم، ادامه داد: آنها به جای حمایت از نیروهای مظلوم انتظامی، بسیجی و مدافعان امنیت، جانیان اغتشاش‌گر را تبرئه کردند و از آنها با الفاظ اعتراض به جای اغتشاش استفاده کرده، هیزمِ آتش دشمن شدند و جای جلاد با شهید را عوض کردند.

وی با بیان اینکه امروزه برخی رسانه‌ها بر تن دروغ‌های خود لباس راست پوشانده‌اند، ابراز کرد: آنها با زهر بعضی از قلم‌ها با وسوسه‌هایی در مسیر انحراف جوانان حرکت کردند، این رسانه‌ها با طرح انواع حیله‌ها به تشکیک اصل اغتشاشات می‌پردازند و جای راست و دروغ را عوض می‌کنند.

محبان اضافه کرد: اما مردم بصیر ایران که همواره در فتنه‌ها جور کم‌بصیرتی و یا بی‌بصیرتی برخی خواص را می‌کشند، نمی‌گذارند بوق‌های نظام سلطه با مزدوری چند قلم به‌دست در برخی مطبوعات و رسانه‌ها و پادویی آنها، عظمت و شرف نظام اسلامی را نشانه بگیرند.

 دبیر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان کرمان جهاد تبیین را در شرایط کنونی بسیار لازم و واجب خواند و خاطرنشان کرد: بر همه سنگربانان آزادی و استقلال کشور واجب است با روحیه انقلابی به جهاد تبیین بپردازند که این موضوع، امروز از اساسی‌ترین وسیله در بیمه کردن آحاد مردم به‌خصوص جوانان در برابر آسیب‌های دشمنان قسم خورده است.

جهاد تبیین موضوعی است که مدتها رهبر معظم انقلاب مطرح فرموده و از همگان به‌ویژه مطلعان و فعالان فرهنگی خواسته‌اند آن را به‌عنوان یک فریضه واجب و فوری بدانند و با جهاد تبیین مقابل تیر و ترکش‌های دشمن بایستند و روشنگری کنند‌، موضوعی که می‌تواند نجات‌بخش افکار جوانان جامعه باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true