×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان، نمازگزارن کرمانی امروز پس از اقامه نماز جمعه، در راهپیمایی باشکوهی دخالت کشورهای اروپایی از جمله دولت های فرانسه، آلمان و انگلیس را در امور داخلی ایران را محکوم کردند. 

راهپیمایی کنندگان در صوف متّحد و منسجم ضمن محکومیت_نشریه_فرانسوی در توهین به مقام مرجعیت با سردادن شعار “با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم رزمنده ایم” باری دیگر با امام_امّت تجدید میثاق و بیعت نمودند.

محمّدمهدی_زاهدی نماینده مردم کرمان و راور با بیان اینکه در اتفاقات اخیر تعداد زیادی از سرویس اطلاعاتی کشورهای خارجی، در هدایت اغتشاشات نقش داشتند، عنوان کرد: در تمام تحلیل های این سرویس های اطلاعاتی بر یک نکته اتفاق نظر داشتند و آن حمله به جایگاه_ولایت_فقیه و شخص رهبری معظم انقلاب بود.

نماینده مردم کرمان و راور همچنین اعلام داشت، در اعترافات برخی عناصر و افسران اطلاعاتی این سرویس ها، صراحتا عنوان شده بود که تمرکز و نقطه ی هدف شخص رهبری_ایران باشد، چراکه وی نقش ستون خیمه را دارد و مؤثرترین راهبرد برای ایجاد رخنه در جمهوری اسلامی ایران و تزلزل و شکاف بین مردم و حاکمیت، تخریب حضرت آیت الله خامنه ای است.

زاهدی به نقش بی بدیل رهبری_فرزانه_انقلاب در پیشرفت_های_کشور و ایجاد وحدت و انسجام بین تمامی اقوام و مذاهب و اقشار کشور، اشاره داشت و گفت: به عنوان یک معلم و استاد دانشگاه شاهد حمایت های بی دریغ و عالمانه رهبری از اندیشمندان و نخبگان، جریان_های_علمی و شرکت_های_دانش_بنیان هستم و به عنوان عضو کوچکی از جامعه ی دانشگاهی از این پشتیبانی ها، قدردانی می نمایم.

💢 ایتا

https://eitaa.com/mmzahedi

💻 بله

https://ble.ir/Zahedi_ir

📱سروش

http://splus.ir/mmzahedi

📶 گپ:

https://gap.im/mmzahedi

🌐 تارنما

www.mmzahedi.ir

🆔 اینستاگرام

www.Instagram.com/mm_zahedi1

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true