×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

در جلسه شورای وحدت استان کرمان با استاندار کرمان بر انتصاب مدیران انقلابی، جهادی، مردمی متناسب با روحیه دولت سیزدهم تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، جلسه شورای وحدت استان کرمان متشکل از روسا و اعضای ۲۰ تشکل و حزب سیاسی استان کرمان با محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان شامگاه سه شنبه در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد موسوی، رئیس شورای وحدت استان کرمان با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر دشمنان نظام را در برنامه‌ها و توطئه‌های آنها علیه نظام ناکام گذاشت و از طرفی مسئولیت مدیران کشور و استان در سطوح مختلف را سنگین‌تر کرد.

وی با اشاره به فعالیت شورای وحدت در کشور و استان با بیان اینکه خاستگاه شورای وحدت جامعه روحانیت است، گفت: در حال حاضر این شورا در تمام شهرستان‌های استان کرمان تشکیل شده و فعالیت دارد.

رئیس شورای وحدت استان کرمان با بیان اینکه ۴۰ تشکل یا حزب عضویت شورای وحدت کشور را دارند، افزود: در استان کرمان ۲۰ حزب یا تشکل عضویت شورای وحدت دارند.

وی از شورای وحدت به‌عنوان بزرگ‌ترین تشکل سیاسی استان کرمان یاد کرد و گفت: از همان ابتدای تشکیل شورای وحدت کاندیدای اصلی شورای وحدت آیت‌الله رئیسی بودند و خوشبختانه به نتیجه هم رسید.

موسوی با اشاره به اینکه از رویکردهای شورای وحدت ارائه تعریفی درست از انقلاب و انقلابی‌گری برای جامعه است، خاطرنشان کرد: همگرایی و وحدت نیروهای انقلابی و انجام کار تشکیلاتی از دیگر رویکردهای جدی شورای وحدت در استان کرمان است.

رئیس شورای وحدت استان کرمان تلاش برای افزایش تعداد نمایندگان انقلابی و جهادی در مجلس شورای اسلامی را از برنامه فعلی شورای وحدت استان عنوان کرد و افزود: حمایت از استاندار به‌عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان را وظیفه خود می‌دانیم، چرا که حمایت استاندار در راستای توسعه استان و خدمت بیشتر و بهتر به نظام است و رضایتمندی مردم را در بر دارد.

وی با بیان اینکه دولت رئیسی دولتی انقلابی، ولایی، جهادی و مردمی بوده و به شعار ما می‌توانیم متکی است گفت: مدیران استان کرمان هم باید دارای ویژگی‌های شخص رئیس جمهور باشند.

موسوی با اشاره به اینکه از استاندار کرمان برای انتخاب مدیران با این ویژگی‌ها تشکر می‌کنیم تصریح کرد: اما از عدم تعیین تکلیف سایر مدیران استان گلایه‌مند هستیم؛ برخی از مدیران دو سال است که بلاتکلیف بوده و خود این افراد هم از این وضعیت ناراحت بوده و برای کار کردن دارای شک و تردید هستند.

رئیس شورای وحدت استان کرمان معادن را بزرگ‌ترین مزیت استان برای رفع فقر و توسعه متوازن دانست و خاطرنشان کرد: باید از خام‌فروشی جلوگیری شود، گزارش‌های زیادی از رانت و فساد در معادن وجود دارد که باید بررسی و پیگیری شود.

به گزارش تسنیم، در این جلسه از سوی سایر اعضای شورای وحدت استان کرمان بر برنامه محوری، تعیین تکلیف مدیران دولت گذشته دستگاه‌های اجرایی استان کرمان، استفاده از ظرفیت دانشگاه و توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان، توسعه معادن و جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی، فعالیت‌های فرهنگی مذهبی مبتنی بر مسجد محوری و تهیه و اجرای طرح جامع گلزار شهدای کرمان و آستان مقدس امامزاده محمد(ع) کرمان تاکید شد.

استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان ,

انتهای پیام/۵۱۱/

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true