×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان – محمدعلی دهقان در چهاردهمین نشست ستاد تنظیم بازار استان کرمان افزود: ارائه هرگونه خدمات آموزشی و کمک آموزشی خارج از محدوده تعیین شده برای مهدهای کودک نیز باید بر اساس نرخ مصوب تعیین شده باشد.

وی اظهار داشت: دریافت هرگونه شهریه اضافی در مهدهای کودک استان کرمان، غیرقانونی است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان همچنین با اشاره به برقراری تعادل در توزیع لاستیک در بین شهرستان های استان کرمان اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده از سوی مسئولان ذیربط بین شهرستان هایی که لاستیک زیاد یا کم توزیع می شد، تعادل خوبی ایجاد شده است و انتظار داریم شهرستان هایی که میزان دریافتی لاستیک آنها زیاده بوده و نیاز ندارند با دیگر شهرستان های استان تبادل ایجاد کرده تا شاهد توزیع یکنواخت لاستیک در تمام شهرستان های این استان باشیم.

کارشناس دفتر امور کودکان بهزیستی استان کرمان نیز پیشنهاد افزایش نرخ مهدهای کودک را مطرح کرد و گفت: ۶۴۷ مهدکودک در این استان در ۲۶۵ ناحیه شهری و 382 ناحیه روستایی در حالی فعالیت است که در حدود ۷.۲ درصد از کودکان از خدمات این مهدها استفاده می کنند.
فهیمه اکبری اظهار داشت: در گذشته تعیین نرخ های شهریه مهدهای کودک در سطح کشوری تعیین می شد اما از سال ۹۰ تاکنون تعیین این نرخ بر عهده استان ها گذاشته شده است.

وی ادامه داد: برای سال 98، میزان افزایش ۲۹ درصدی شهریه مهدهای کودک پیشنهاد شده که برای ابلاغ این میزان افزایش نیازمند تصویب نرخ در ستاد تنظیم بازار استان کرمان هستیم.

نشست تنظیم بازار با حضور مدیرکل اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان، رئیس اتاق اصناف و مسئولان مربوطه در سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true