×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان –  نخستیننشست هم اندیشی اعضای انجمن او اسپرت استان کرمان با حضور جمعی از قهرمانان جهانی، آسیایی، استانی، اساتید و پیشکسوتان به منظور شناخت ظرفیت‌های لازم برای رشد و ارتقای این رشته‌ی اصیل ایرانی و نوپا در استان در محل اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد.

در این جلسه بهروز سالاری قهرمان و صاحب سبک این رشته و رئیس انجمن او اسپرت استان کرمان در ابتدا به معرفی کلی رشته او اسپرت برای حضار و سپس معرفی اعضای انجمن پرداخت.

او در بخش دیگری از سخنانش افزود: استان کرمان ۵ تا ۸ شهریور ماه در قالب ۴رشته اکسایا، تیرازیس، اگماتونو و پارتیان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور ـ انتخابی رقابت‌های بین المللی آنتالیا عازم این رقابت‌ها می‌شود.

سالاری تصریح کرد: تیم مبارزاتیمون و اکسایا و پارتیان قبلاً در مسابقات کشوری شرکت کرده اند و تیرازیس و اگماتونو برای اولین بار است که حضور می‌یابند.

در این نشست، حسام جعفرزاده نایب رئیس انجمن اواسپرت استان و امیربهادر ترابی نژاد دبیر این انجمن به گوشه‌ای از اهداف و برنامه‌های پیش روی انجمن و راهکار‌هایی برای ارتقای سطح کیفی و کمی این رشته در استان کرمان پرداختند.

در ادامه، اعضای انجمن او اسپرت به عنوان مسئولان رشته‌ها انتخاب و مسئولیت اجرایی هر کدام از اعضا تشریح و به بررسی نقاط ضعف و قوت رشته‌ها و امکانات موجود پرداخته شد و مقرر شد با همت و تلاش انجمن، کاستی‌ها رفع و به درخواست‌های اعضا جامعه عمل پوشانده شود.

از دیگر محوریت‌های مورد بحث در این جلسه، برگزاری مسابقات و لیگ استانی، میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی، اعزام تیم استان کرمان به مسابقات قهرمانی کشور ـ انتخابی اعزام به مسابقات بین المللی آنتالیا، برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری در استان برای حضور هرچه بهتر و پر قدرت ورزشکاران استان در رقابت‌های ملی و بین المللی بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true