×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان – سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش بی وقفه پلیس مبارزه با مواد مخدر و سایر رده‌های انتظامی سراسر استان از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۲ تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

او افزود: در این رابطه بیش از ۳ هزار نفر قاچاقچی خرد و کلان و افراد مرتبط با باند‌های توزیع مواد مخدر دستگیر و ۸۸۹ خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شده است.

سردار ناظری با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان کرمان تصریح کرد: همجواری استان پهناور کرمان با مناطق هم مرز با کشور‌های نیمه شرقی کشور یکی از عواملی است که بر بسیاری مسائل و جرائم خاص این حوزه اثر مستقیم دارد و در این رابطه همواره با برنامه ریزی و تدابیر خاصی اجرای ماموریت می‌کنیم.

او افزود: در همین رابطه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم نظم و امنیت استان و میهن عزیزمان شده اند که قطعا همه ما در مقابل خون آن عزیزان مسئول و مکلف به ایفای نقش هستیم و در این میان لازم است تک تک افراد جامعه در مواجهه با پدیده شوم اعتیاد و توزیع موادمخدر با جدیت بیشتری ایفای نقش کنند.

سردار ناظری گفت: این ایفای نقش می‌تواند در زمینه‌های پیشگیری جدی از گرایش فرزندان به اعتیاد از سوی خانواده ها، توجه بیشتر به اوقات فراغت قشر جوان و نوجوان، ساماندهی معتادین متجاهر، گزارش هرگونه توزیع موادمخدر و همکاری با پلیس در شناسائی و انهدام پاتوق‌های استعمال مواد در سطح محله‌های شهری و روستائی و مواردی از این دست باشد که قطعا یاریگر خادمان نظم و امنیت در عرصه مبارزه با پدیده شوم اعتیاد خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان در پایان از عزم جدی همه رده‌های انتظامی در عرصه مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: پلیس در راستای مطالبات به حق مردم به طور بی وقفه و شبانه روزی اجرای ماموریت می‌کند و متقابلا از مردم نیز انتظار داریم هوشمندانه و با جدیت هرگونه فعالیت اعم از خرید، فروش، حمل و نگهداری مواد مخدر را به پلیس گزارش دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true