×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان-یحیی صادقی صبح شنبه در جلسه اندیشه‌ورزی بسیج کارمندان اظهار کرد: ۱۰ درصد خانوارهای استان کرمان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند که باید مشاوره و هدایت شوند.

وی ادامه داد: وضعیت هزار خانواده دیگر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان کرمان بحرانی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان یادآور شد: طرحی در کمیته امداد وجود دارد که در ازای هر خانواده بحرانی تحت پوشش کمیته یک مدیر قرار دارد که کار مشاوره‌ای و هدایتی انجام می‌دهد که نیاز است هیئت‌های اندیشه‌ورز در این امر به کمک بیایند.

مسئول بسیج کارمندان استان کرمان در بیان داشت: سال آینده دومین یادواره شهدای کارمند دستگاه‌ها با محوریت خدمت رسانی در قالب چهار محور قرار دادیم.

سرهنگ جواد جلالی افزود: محور اول میز خدمت ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان با محوریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای ارتقا در سطح رضایت‌مندی مردم از ادارات بود همچنین میز خدمت جهادی در مصلی نماز جمعه مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل شد.

وی گفت: محور سوم میز خدمت در قالب اردوهای جهادی خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و محور چهارم میز خدمت جهادی در مساجد حاشیه شهرهای استان کرمان است.

جلالی تصریح کرد: برگزاری جلسه قرآن و نهج‌البلاغه بسیج کارمندان ویژه مدیران کل و فرماندهان پایگاه‌ها به صورت ماهیانه و سیار در ادارات و دستگاه‌های مختلف از برنامه‌های دیگری است که برای سال آینده پیش‌بینی شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true