×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان –  فضای فوتبال ایران طی چند روز اخیر تحت تاثیر درگیری مجازی تند و عجیب مهدی رحمتی و حسین حسینی بوده است؛ جدلی که به نوعی رحمتی آغازگر آن بود و بسیاری عقیده دارند تمرکز حسین حسینی را در آستانه بازی مهم با الاهلی عربستان به هم ریخت. سرمربی استقلال تا کنون نسبت به این اتفاق موضع‌گیری خاصی نداشته، اما روز گذشته تصمیمی گرفت که به وضوح به معنای ارسال پیام برای مهدی رحمتی بود. بر همین اساس و با نظر مجیدی، حسین حسینی در نشست خبری قبل از بازی با الاهلی حاضر شد تا به نوعی روشن شود گلر اصلی استقلال تحت حمایت کادرفنی است.

پیام مهم و معنادار فرهاد مجیدی علیه مهدی رحمتی+عکس

انتخاب بازیکن برای حضور در نشست‌های خبری در حوزه اختیار مسوولان تیم است و تنها یک شرط دارد؛ اینکه بازیکن انتخاب‌شده حتما در ترکیب اصلی تیم برای بازی حضور داشته باشد. فرهاد مجیدی هم برای این بازی خاص حسینی را راهی نشست کرد تا غیرمستقیم منظورش را به مهدی رحمتی رسانده باشد. البته خود فرهاد به دلیل سرماخوردگی ترجیح داد در نشست خبری قبل از بازی حاضر نشود.

گفتنی است اواخر فصل گذشته وقتی مجیدی سرمربی موقت استقلال بود، رحمتی را به خاطر غیبت در یک جلسه تمرینی جریمه کرد که خبرش هم در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true