×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان – فائزه امیر سیف الدینی، مدیر مرکز خدمات مشاوره اجتماعی در شهرستان زرند با بیان اینکه با توجه به مشکلات به وجود آمده از شیوع ویروس کرونا به لحاظ اقتصادی خانواده هایی آسیب پذیرتر شده اند، گفت: دفتر پیشگیری از اعتیاد معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان کرمان با همکاری و مشارکت مرکز خدمات مشاوره اجتماعی در شهرستان زرند، اقدام به تهیه ۶۲۸ بسته بهداشتی و پمفلت آموزشی با موضوعات پیشگیری از اعتیاد و شناخت ویروس کرونا و راه های پیشگیری از ابتلا به این ویروس کرده است.

او با اشاره به اینکه ارزش ریالی این بسته ها یک میلیارد و ۹۰  میلیون ریال است، افزود: این بسته ها، شامل ۲۰ عدد ماسک، ژل ضدعفونی کننده دست، مایع دستشویی، مایع سفید کننده، شامپو خانواده، ۲ عدد پودر رختشویی، مایع ظرفشویی، پک ۵ عددی صابون، دو بسته نوار بهداشتی، دو جعبه دستمال کاغذی و دستکش یکبارمصرف است.

امیر سیف الدینی از توزیع این بسته های بهداشتی و آموزشی از طریق مراجعه خانه به خانه در ۱۵ محله سطح استان کرمان در بین نیازمندان شناسایی شده و مددجویان بهزیستی خبر داد و تصریح کرد: همچنین ۱۷۳ بسته از این بسته ها در ۷ روستای شهرستان زرند توزیع شد.

علی صادق زاده فرماندار زرند گفت: به منظور عمل به توصیه های مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) خوشبختانه مراکز نیکوکاری و خیریه ها در شهرستان زرند، اقدامات بسیار ارزشمندی را در توجه به نیازمندان انجام داده اند.

او با قدردانی از توجه مراکز خیریه به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا، اظهار امیدواری کرد با همکاری خیرین و همکاری آحاد مختلف مردم، شاهد کمترین آسیب از ویروس منحوس کرونا باشیم.

true
برچسب ها :
true
true
true

true