×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان گفت: امسال با حفظ شاکله تیم و جذب بازیکنان کلیدی، سالی است که به امید خدا بتوانیم ما گام بزرگتری را برداریم و به امید قهرمانی پیش برویم، و بازیکنان من تلاش‌شان را می‌کنند تا یک بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان برای پنجمین سال متوالی است که بر روی سکو بوده است، مریم جهان‌نجاتی برای ورزش بانوان کشور به‌ویژه فوتبال آشناست، او در دوران ورزشی خود موفق شد سرمربی تیم فوتبال بانوان شود و در تیم ملی نیز مربیگری کند.

در کارنامه خود با تیم ملی امید نایب قهرمانی را دارد و در فوتبال بانوان، قهرمانی با تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان یکی دیگر از افتخاراتش است، ۹ سال است با تیم‌های ملی در رده نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان‌ همکاری داشته و بهترین عنوانی که با تیم‌های ملی به‌دست آورد در مسابقات آسیای مرکزی بود که به همراه تیم ملی امید توانست مقام دوم آسیای مرکزی را کسب کند.

به بهانه شروع لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به سراغ او رفتیم و گفتگویی با این سرمربی موفق فوتبال بانوان انجام دادیم.

فارس: شرایط تیمتان در آستانه شروع لیگ برتر فوتبال بانوان کشور را تشریح کنید؟

جهان‌نجاتی: تمرینات پیش فصل خوبی را آغاز کردیم. با توجه به شرایط کرونا، حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی کار بسیار سختی است سعی کردیم شاکله تیم را به ‌خوبی حفظ کنیم و بازیکنانی را نیز برای تقویت تیم جذب کنیم.

بازیکنان خوبی را جذب کردیم، سه بازیکن از تیم خوزستان، یک بازیکن از بوشهر و یک بازیکن از البرز به ترکیب ما اضافه شدند و در واقع در پست‌هایی که نیاز به تقویت بود، بازیکنانی را جذب کردیم و امیدوارم که این بازیکنان جدید خیلی سریعتر با بقیه هماهنگ شوند.

 من مطمئن هستم که رقبای ما هم در این مدت خیلی تلاش کردند تا تیم‌هایشان را تقویت کنند و با برنامه آمده‌اند، باشگاه‌های بانوان هم خیلی هزینه می‌کنند مطمئن هستم برای کسب عنوان قهرمانی کار بسیار سختی داریم.

فارس: کرونا بر تیم و تمرینات بازیکنان چه تاثیری داشته است؟

جهان‌نجاتی: کار ما واقعا سخت است. باید هم بعد روانی این ویروس و هم بعد فنی با بچه‌ها کار کنیم و با توجه به اینکه اکثر سفرهای ما زمینی است و همچنین بعد مسافت و غذایی که در رستوران‌های بین‌راهی باید استفاده کنیم واقعا خطرناک است و استرس ما را زیاد می‌کند.

کرونا، دنیا را و ورزش دنیا را تحت تاثیر خودش قرار داده، اما باید قبول کنیم که کرونا تا مدتی خواهد بود و ما هیچ راهی جز رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای سالم‌ماندن نداریم، امیدوارم این ویروس، بازیکنان و تیم‌های بانوان را که شرایط سخت‌تری را برای رعایت مسائل بهداشتی دارند، درگیر نکند.

فارس: چرا نتوانستید از عنوان قهرمانی خود طی دو سال گذشته دفاع کنید؟

جهان‌نجاتی: ما در چند سال گذشته هر سال جزء تیم‌های مدعی لیگ بودیم و روی سکو قرار داشتیم و سال ۹۶ هم توانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم، اما به‌قدری ترکیب تیم ما در این سال‌ها جوان بوده که بازیکنان ما پختگی لازم را برای اینکه بتوانند یک بار دیگر عنوان قهرمانی را به‌دست آورند، نداشتند.

اما امسال با حفظ شاکله تیم و جذب بازیکنان کلیدی، سالی است که به امید خدا بتوانیم ما گام بزرگتری را برداریم و به امید قهرمانی پیش برویم، و بازیکنان من تلاش‌شان را می‌کنند تا یک بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

فارس: آیا پیشنهادی از سایر تیم‌ها داشته‌اید؟

جهان‌نجاتی: از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشتم، چون سیرجانی هستم علاقه خاصی به شهرم دارم و اینکه سنگ بنای فوتبال بانوان این شهر در سال ۸۵ توسط خودم گذاشته شده علاقه وافری به این تیم دارم و امیدوارم بتوانم خدمت‌گزار دختران فوتبالی این شهر باشم.

فارس: نظرتان در خصوص تصمیم فدراسیون درباره مسابقات لیگ چیست؟

جهان‌نجاتی: من فکر می‌کنم سازمان لیگ با دو گروه کردن لیگ بهترین تصمیم را برای کم‌کردن تعداد مسابقات را گرفت، اما اگر بازی‌ها به‌صورت رفت و برگشت برگزار نشود به نظر من از حالت لیگ بودن خارج می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true