×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تاکید کرد: از روز شنبه ۱۵ آذرماه ادارات و اصناف استان براساس سطح رنگ بندی‌های هشداری جدید فعال خواهند کرد به گونه ای که ادارات استان کرمان در وضعیت نارنجی قرار دارند و باید با ۵۰ درصد کارکنانشان فعالیت کرده و به اصناف شغلی گروه ۱ و ۲ نیز اجازه فعالیت داده خواهد شد.

دکتر “محمدصادق بصیری” در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت کرونایی شهرهای استان کرمان، گفت: با توجه به وضعیت سه گانه شهرها برابر طرح جامع هوشمند محدودیت‌ها از شنبه ۱۵ آذرماه و فعالیت ادارات و اصناف براساس وضعیت سه‌گانه جدید تغییر می‌کند به طوری که فعالیت اصناف و ادارات باید برابر سطح هشدار جدید باشد.

وی بیان کرد: براساس ابلاغیه معاون امنیتی و انتظامی و رییس کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی کرونا، در استان کرمان شهرهای ارزوئیه، رابر، رودبار جنوب، عنبرآباد، فاریاب، فهرج، قلعه‌گنج، کهنوج، منوجان، در وضعیت زرد و شهرهای انار، بافت، بردسیر، بم، جیرفت، رفسنجان، ریگان، زرند، سیرجان، کرمان و کوهبنان در وضعیت نارنجی و شهرهای راور، شهربابک و نرماشیر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تاکید کرد: از روز شنبه ۱۵ آذرماه ادارات و اصناف اسنتانبراساس سطح رنگ بندی‌های هشداری جدید فعال کرده به طوری که ادارات استان کرمان در وضعیت نارنجی قرار گرفته و باید با ۵۰ درصد کارکنانشان فعالیت کنند و اصناف شغلی گروه ۱ و ۲ نیز اجازه فعالیت به آنها داده خواهدشد.

وی اظهار کرد: ادارات در شهرهایی با وضعیت قرمز نیز باید با حداقل نیرو فعالیت کنند و سایر محدودیت‌ها دیگر همچون محدودیت‌های ترددی و … نیز در این شهرها همچنان پابرجاست.

بصیری توصیه کرد: هم استانی‌های عزیز حتما همچنان پروتکل‌ها و توصیه‌های بهداشت را رعایت کنند زیرا این وضعیت بسیار شکننده می‌باشد و با کوچکترین بی‌احتیاطی و بی‌توجهی دوباره شاهد اوج گیری بیماری در جامعه خواهیم بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true