×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

کرمان – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: جشنواره فرهنگی، هنری «ولایت تا مقاومت» با هدف شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در استان کرمان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام غلامحسین حقانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جشنواره فرهنگی، هنری ولایت و مقاومت در استان کرمان اظهار کرد: این جشنواره در موضوعات ولایت و تمدن اسلامی، ولایت و حاج قاسم، ولایت و مقاومت و ولایت و استکبارستیزی در بخش‌های نقاشی، دل نوشته، کلیپ، پوستر و عکس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان ارسال آثار تا ۳۰ آذرماه است، عنوان کرد: آثار ارسال شده تا پنجم دی داوری شده و در پنج رشته این جشنواره از هر رشته‌ای سه نفر اول تقدیر می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان این مطلب که افراد برگزیده در تاریخ ۹ لغایت ۱۲ دی ماه معرفی می‌شوند، اظهار داشت: در ادامه تمامی آثار ارسالی به جشنواره فرهنگی، هنری ولایت و مقاومت در قالب یک نمایشگاه در بازدید عموم قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های مختلف فرهنگی و هنری استان است که بتوان در ادامه از این افراد فعال و نخبه در حوزه‌های تخصصی استفاده کرد.

حجت الاسلام حقانی اضافه کرد: با توجه به غیرحضوری شدن مدارس و فعال‌تر شدن فضای مجازی، ما به دنبال سوق دادن فعالیت نوجوان و جونان در حوزه فرهنگی و انقلابی و استفاده مفید از این ظرفیت هستیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true