×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

همزمان با آیین واگذاری  ۱۹۴۳ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در سراسر کشور؛ تعداد ۱۳۶ واحد مسکونی با حضور  پروفسورزاهدی نماینده مردم کرمان و راور،  دکترصادق زاده مدیرکل بهزیستی و جمعی از معاونین ایشان بصورت مجازی به افراد تحت پوشش بهزیستی استان کرمان واگذار شد.

پروفسورزاهدی ضمن تجلیل از اقدامات سازمان بهزیستی، ابراز امیدواری کرد که با همت و پیگیری مسئولان امر، تمامی مددجویان تحت حمایت این سازمان از نعمت خانه دار شدن بهره مند گردند

 

همچنین به مناسبت  روزجهانی معلولان و هفته ملی تکریم افراد دارای معلولیت، جمعی از نخبگان و منتخبان جامعه معلولین استان کرمان با پروفسورزاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند. در این دیدار که دکتر عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان نیز حضور داشت، ابتدا نمایندگانی از توانیابان اوتیسم، جسمی و حرکتی، ناشنوایان، نابینایان و سندروم داون به بیان مسائل و مشکلات جامعه افراد دارای معلولیت پرداختند.

 

دکتر عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان ضمن تبریک و گرامیدشت هفته جهانی معلولین و تقدیر از انجمن های فعال معلولین گفت: مجموعه بهزیستی تمام تلاش خود را برای بهتر شدن شرایط معلولین به کار بسته است اما این موضوع با همکاری های فرابخشی و فراسازمانی میسر خواهد شد.

 

در این نشست پروفسور محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته معلولین و ادای احترام به همه معلولین‌ توانمند بر پیگیری مصرانه مطالب عنوان شده در مجلس شورای اسلامی و از طریق وزرای مربوطه تاکید کرد و گفت: به لطف خدا مجموعه بهزیستی در کرمان عملکرد مطلوبی داشته و از سویی هم جامعه معلولین کرمان ، انسانهای فرهیخته، با انگیزه و پرتلاشی هستند و وظیفه ماست که از هر طریق ممکن در رفع مشکلات این عزیزان تلاش نماییم. وی با اشاره به موارد مطرح شده توسط حاضران اعلام داشت: بسیاری از این خواسته ها با پیگیری و تلاش و تعامل بامسئولین مرتبط قابل حل و فصل می باشد و تمام تلاش خود را در این راستا بکار خواهیم گرفت.

true
true
true
true

true