×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
false

گروه استان‌ها-امام جمعه کرمان گفت: مجموعه‌ای با حضور مسئولان ارشد استان کرمان در حوزه ورزش راه‌ندازی شده و تصمیم‌های خوبی برای ساماندهی این حوزه گرفته می‌شود؛ ورزشکاران طرح ارایه کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان صبح امروز در دیدار مبینی مدیرکل دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و مسئولین دو و میدانی استان کرمان با وی که در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی انجام شد اظهار داشت: برای پیشرفت استان کرمان در حوزه ورزش و جوانان به تازگی مجموعه‌ای با حضور همه نمایندگان و مسئولان ارشد استان راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه توقع ما از ورزشکاران استان کرمان این است که طرح درستی در مورد ساماندهی ورزش استان به ما ارائه دهند گفت: ما در مجموعه‌ای که به تازگی راه‌اندازی کردیم قطعاً مصوباتی خواهیم داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان ادامه داد: این قول را می‌دهم که تصمیمات خوبی در بحث ورزش به ویژه دو و میدانی برای استان کرمان گرفته شود چرا که این رشته ورزشی طبق گفته مسئولان، می‌تواند برای استان و کشور موثر باشد و تا جایی که امکان داشته باشد تلاش می‌کنیم بتوانیم در این حوزه کمک کنیم.

وی حضور جانبازان و معلولین در ورزش را یک برکت برای جامعه دانست و گفت: حضور جانبازان و معلولین در ورزش سطح ورزش استان کرمان و کشور را ارتقا داده و بالا برده است و امیدواریم همچنان شاهد درخشش این عزیزان در این حوزه باشیم.

توسعه متوازن ورزش در استان کرمان استعدادهای نابی را به ورزش قهرمانی کشور تحویل می‌دهد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این دیدار اظهار داشت: امیدواریم که با برنامه‌ها و سیاست‌هایی که در این حوزه داریم بتوانیم به ورزش دو و میدانی استان کرمان رونق دهیم.

میثم پاریزی؛ عشرت کردستانی و پیمان نصیری دو ورزشکار موفق و صاحب مدال دوومیدانی در عرصه جهانی و پاراالمپیک را از افتخارات ورزش استان کرمان دانست و افزود: این عزیزان پرچمدار عزت کشور و استان هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ورزش دو و میدانی را مادر تمام ورزش‌ها دانست و بیان کرد: با توجه به تعدد شهرستان‌های استان، ظرفیت بسیار بالایی در این حوزه ورزشی در استان داریم.

پاریزی با بیان اینکه معتقدیم با توجه ویژه و خاص به این رشته ورزشی در حوزه قهرمانی بتوانیم قهرمانان تأثیرگذاری در رده ملی و بین المللی تحویل جامعه دهیم گفت: باید بتوانیم گستردگی این ورزش را در مناطقی که استعدادهای نابی وجود دارد اما امکانات محدودتر است، داشته باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true