×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رفسنجان – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: کارهای خودجوش مردمی خوبی در استان کرمان در سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شد.

حجت الاسلام غلامحسین حقانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هر چند با معذوریت‌های کرونایی مواجه بودیم اما همت مردم در بحث آذین بندی و عزادار نشان دادن شهر در سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی ستودنی بود.

وی افزود: کارهای خودجوش مردمی خوبی در استان توسط مردم اتفاق افتاد که از آن جمله حسینیه‌های سیار، یادواره‌ای کوچک در مساجد، موکب‌های صوتی که در سطح شهر زده شد، بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان در خصوص دستاوردهای سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به کرمان نیز گفت: دستاوردها بیشتر توجیهی و همدلی برای ما بود، با توجه به اینکه بحث عملیات طرح حاج قاسم توسط ما و جبهه فرهنگی در حال انجام بود حضور حجت الاسلام قمی در ستاد مرکزی باعث رونق بیشتری شد و تاکید شد به خط مشی که مقام معظم رهبری در این طرح مدنظر دارند توجه بیشتری داشته باشیم و از ایشان مشورت بخواهیم.

حجت الاسلام حقانی ابراز امیدواری کرد سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در اعتبارات استانی نیز اثربخش باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقه حفظ قرآن کریم، سوره‌های مبارکه «صف» و «جمعه» توسط بخش خصوصی و هیأت کربلا رفسنجان، تصریح کرد: بنگاههای اقتصادی و فعالین عرصه اقتصادی غیر از فعالیت تولیدی و اقتصادی خود طبیعتاً در حوزه فرهنگ نیز مسئولیتی دارند که این حمایتها و پشتیبانی‌ها، دلگرمی برای نهادهای مذهبی و دینی خواهد بود که احساس می‌کنند این بنگاهها در کنار آنها هستند.

حجت الاسلام حقانی اضافه کرد: برعکس این قضیه نیز صادق است که رفقای مسجدی و هیأتی و قرآنی نیز در حوزه اقتصاد فعالیت می‌کنند. این دلگرمی‌ها سبب می‌شوند که دوطرف نسبت به هم کار را با قوت بیشتری پیش ببرند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true