×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

ایسنا/کرمان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان عنوان کرد: آمار زنان تحصیل کرده استان کرمان بیشتر از سایر استان ها است.

“فاطمه السادات حسینی” ظهر امروز ۲۱ فروردین ماه در اولین ماه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان در سال جدید که در ارتباط ویدئوکنفرانس با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، گفت: حمایت استانداران و مدیران از حوزه زنان موجب شده ما در حوزه های مختلف رتبه های خوبی در کشور کسب کنیم.

وی افزود: سند وضعیت زنان و خانواده استان کرمان در شورای برنامه ریزی مصوب شده و ۵۰ طرح در استان اجرا کردیم که حدود ۵ میلیارد تومان برای اجرای این طرح ها اعتبار تخصیص یافت.

حسینی تصریح کرد: یکی از مهمترین نیازهای استان کرمان و حتی کشور بحث استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد بود که اقدامات چشمگیری در این زمینه انجام دادیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان طرح “کمند” با محوریت دانشگاه شهید باهنر، طرح یاری گران زندگی، اعطای تسهیلات به زنان کارآفرین روستایی، طرح جهش حرکت، تعامل و همکاری با بانک توسعه تعاون در راستای حمایت از زنان کارآفرین روستایی و … را از جمله طرح های در حال اجرا یا در دستور کار در استان کرمان برشمرد.

وی از بروکراسی اداری در صدور مجوزها انتقاد کرد و افزود: در راستای ارتقای جایگاه زنان طرح ها و برنامه های زیادی با محورهای فرهنگی، اقتصادی، سلامت و ورزش، اجتماعی و … در استان کرمان داریم و برای هر سال براساس چالش ها و آسیب ها طرح های جدیدی را تدوین یا طرح های قبلی را به روزرسانی می کنیم.

حسینی آمار زنان تحصیل کرده استان کرمان را بیشتر از سایر استان ها اعلام کرد و در ادامه با اشاره به اینکه در سال جاری برنامه های امور بانوان و خانواده در پنج محور و ۲۰ طرح مهم فرهنگی تدوین شده است، عنوان کرد: یکی از طرح های بسیار مهم “جهش حرکت” است که در سال گذشته(جهش تولید) کلید خورد و هدف ما تجمیع ظرفیت های دولتی و خصوصی و پرهیز از موازی کاری بود که به منظور ساماندهی و اشتغال خانواده های روستائی، دنبال می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true