×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان – حسن محمدي با بيان اينكه مجتمع مس سرچشمه قبلا قطعات مورد نيازش را از استانهاي ديگر كشور تهيه مي كرد افزود: امسال مجتمع مس سرچشمه با برگزاري نمايشگاه نيازها و توانمنديها واحدهاي كوچك شهرستان نيازهاي اين بخش را بررسي كردند لذا ارتباط واحدهاي كوچك شهرستانهاي رفسنجان و انار با شركت مس برقرار شد.
وي تصريح كرد: قطعات مورد نياز شركت مس شناسايي و اين قطعات به شركت خدمات بازرگاني مس ارجاع شده و صنف تراشكار، ادوات كشاورزي و واحدهاي صنعتي مرتبط با شركت مس ارتباط پيدا كردند.
محمدي با اشاره به اينكه توجه به صنايع كوچك، حمايت مهم مس از صنايع كوچك و اشتغال رفسنجان و انار است بيان كرد: نقشه راهي براي واحدهاي صنعتي كوچك توسط واحد مهندسي سرچشمه تعريف شده و بايد به سمتي برويم كه واحدهاي صنعتي كوچك بخش مهندسي و كنترل كيفي داشته باشد.
وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر سه طرح در خصوص تأمين قطعات مورد نياز مس سرچشمه در رفسنجان در حال اجرا است و قطعه لاستيكي، 2 كوره القايي و گلوله 120 سانتي متري در شهرك صنعتي در حال توليد است كه بخش عمده اين توليدات را مس خريداري مي كند.
محمدي اظهار كرد: بسيار اميدوارم كه شركت مس حداقل در بخش صنايع قطعه سازي واحدهاي كوچك ما را راه اندازي كند.
وي گفت: تعداد 227 واحد صنعتي در شهرستان رفسنجان داراي پروانه بهره برداري است و 20 واحد نيز به دليل فعال نبودن در سال جاري پروانه بهره برداري آنها تعليق شده است.
وي با بيان اينكه در هيچ كارخانه اي به طور كامل تعطيل نشده است بيان كرد: برخي كارخانه هاي اين شهرستان با يك سوم يا يك چهارم ظرفيت اصلي كار مي كنند.
معادن مس سرچشمه از بزرگترين معادن رو باز خاورميانه به شمار مي آيد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true