×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان- مرکز کرمان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای جنوب کرمان گفت: با افزایش تعداد گشتهای راهداری و بازرسی، از این پس ،نظارت بر اتوبوس‌ها ،خودروهای سواری های کرایه و شرکت‌های حمل و نقل جاده ای متخلف در جاده های جنوب استان  تشدید می شود.تشدید نظارت بر خدمات حمل و نقل مسافر در جنوب کرمان
مجتبی محمودی با اعلام رصد لحضه به لحضه ناوگان از طریق سامانه سپهتن و پاسخگو بودن مدیران شرکتهای حمل و نقل به تخلفات احتمالی گفت: با هر گونه تخلف رانندگان و شرکتها که تهدیدجان مسافران و غیر ایمن شدن سفرهای حمل و نقلی را در پی داشته باشد، برخور قانونی می شود.

وی با اشاره به اصلاح قیمت بنزین ،وافزایش استقبال مسافران از حمل و نقل عمومی جاده‌‌ای بر افزایش ظرفیتهای خدمات رسانی و ایمنی بیشتر ترددها از طریق شرکتهای حمل و نقل مسافر تاکید کرد.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای جنوب کرمان از فعالیت 35 شرکت حمل و نقل مسافر بین شهری در جنوب کرمان خبر داد و گفت: 450  خودروی سواری کرایه بین شهری و اتوبوس در حوزه حمل و نقل جنوب کرمان فعال هستند .
محمودی با یاد آوری ورود 130 پرونده تخلف رانندگان و شرکتهای حمل و نقل از ابتدای امسال به کمیسونهای 11و12گفت: در ماههای پایانی سال هیچ گونه توجیهی از شرکتهای حمل و نقل برای رعایت نکردن قانون قابل پذیرش نیست .

true
برچسب ها : ,
true
true
true

true