×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

ایسنا/کرمان مدیرکل امنیتی و انتظامی استاندار کرمان اعلام کرد: در این دوران ۸۵ درصد از مردم استان کرمان محدودیت‌های کرونایی را رعایت کردند و ۱۵ درصدی که راعایت نکردند با آنها برخورد شد.

“حمید شمس‌الدینی” امروز ۱۷ آذرماه در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از همکاری مردم در رعایت محدودیت‌های کرونایی گفت: محدودیت‌ها بر کاهش ابتلا و مرگ و میر تاثیر گذاشته به‌طوری که در این پیک از فوت۴۰ نفر در روز اکنون به حدود ۱۴ نفر در روز رسیده است.

وی درباره اصنافی که محدودیت‌ها را رعایت نکردند، اظهار کرد: گروه‌های نظارتی مختلفی در سطح استان بر روند اجرای طرح نظارت می‌کردند که در این مدت ۳۶۹۸ تذکراتی به اصناف متخلف داده شده و همچنین ۵۰۷ پلمب مغازه داشته ایم.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استاندار کرمان اعلام کرد: در این دوران ۸۵ درصد از مردم محدودیت‌های کرونایی را رعایت کردند و ۱۵ درصدی که راعایت نکردند با آنها برخورد شد.

وی با بیان اینکه پایان محدودیت‌ها زمان ندارد، تصریح کرد: براساس وضعیت کرونایی شهرها محدودیت‌ها اعمال می‌شود و بنابر آمار وزارت بهداشت رنگ‌بندی شهرها مشخص است و هر هفته وضعیت شهرها مشخص می‌شود.

شمس‌الدینی با اشاره به اینکه شهر کرمان در وضعیت نارنجی قرار دارد، اظهار کرد: در استان کرمان سه شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی و ۱۱ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۹ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی بیان کرد: مردم تصور نکنند که پایان محدودیت‌ها یا کاهش محدودیت‌ها به معنای پایان اپیدمی است باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و این وضعیت بسیار شکننده است و اگر سهل‌انگاری در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشیم دوباره به وضعیت قرمز برمی‌گردیم.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان ادامه داد: باتوجه به رسیدن فصل زمستان بیشتر رعایت کنید تا از این پیک زمستانی به سلامت عبور کنیم و باید مدنظر داشت با عدم رعایت ممکن است جان عزیزان خودمان را به خطر بیندازیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true