×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

ایرنا – معاون مشارکتهای سازمان بهزیستی استان کرمان گفت: به همت یکی از خیرین این استان فروشگاه خریدیراه اندازی شده که تمام کارکنان آن از افراد دارای معلولیت است .

به گزارش ایرنا محمد علی محمدی روز چهارشنبه در حاشیه آغاز به کار این فروشگاه در جمع خبرنگاران افزود: با پیگیری های انجام شده تعداد ۲۰ نفراز مددجویان کم شنوا و ناشنوای تحت حمایت بهزیستی استان در قسمت‌های مختلف این فروشگاه مشغول به کار شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به سیاست‌های توانمندسازی مددجویان در سطح کشور امتیازات ویژه ای از قبیل اعطای تسهیلات ارزان قیمت ، پرداخت بیمه سهم کارفرما و جبران کارایی کم توانی تا سقف ۵۰ درصد برای کارفرمایانی که از مددجویان بهزیستی به عنوان نیرو کار استفاده می کنند در نظر گرفته شده که در همین راستا با همکاری موسسه خیریه رعد کرمان و خیرین این مددجویان در مرکز خرید نوبنیاد به کار گرفته شده اند.

معاون مشارکتهای بهزیستی استان کرمان از انعقاد تفاهم نامه برگزاری کلاس‌های مهارت زندگی برای همه کارکنان این فروشگاه خبر داد و افزود : مقرر شده است با عقد تفاهم نامه همکاری برای افزایش سطح کیفی و توانمندی  تمامی کارکنان این فروشگاه و مراکز مشابه با همکاری مرکز رعد و بهزیستی کلاس‌های آموزشی مهارت‌های زندگی به صورت رایگان برگزار شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true